ساندویچ گوشت و آووکادو

ساندویچ گوشت و آووکادو

زمان پخت40 تعداد نفرات1

ساندویچ‌ها یکی از راحت‌ترین و خوشمزه‌ترین غذاهایی هستند که می‌توانید در خانه تهیه کنید. ساندویچ گوشت و آووکادو یکی از جذاب‌ترین و خوشمزه‌ترین نوع ساندویچ‌هاست که بسیار ساده و سریع قابل تهیه است. این ساندویچ با ترکیبی از نان تست، گوشت، آووکادو، پنیر چدار و سس مخصوص تهیه می‌شود.
ساندویچ گوشت و آووکادو نه تنها بسیار خوشمزه و سرشار از مواد مغذی است، بلکه به عنوان یک وعده غذایی کامل، شامل گروه‌های غذایی مختلفی مانند گوشت، میوه و سبزیجات، آب و چربی‌های سالم است. با تهیه و سرو این ساندویچ می‌توانید به راحتی به یک وعده غذایی کامل و خوشمزه دست پیدا کنید.
همچنین برای طعم‌دهی بیشتر به آن می‌توانید از سس‌های فیلفیل مثل برگر اسپایسی، خردل باربکیو، سیر عربی و مایوکادو پنیر استفاده کنید و یک مزه فوق‌العاده را تست کنید.

 

مواد لازم برای تهیه ساندویچ گوشت و آووکادو:
1 عدد آووکادو
100 گرم پنیر پیتزا 
350 گرم فیله گوسفند   
1 عدد پیاز (نگینی شده)
2 حبه سیر (خرد شده)
1 قاشق چایخوری پودر پاپریکا
1 قاشق چایخوری پودر فلفل قرمز
1 قاشق غذاخوری نمک
½ فنجان روغن زیتون  
½ فنجان کنسرو لوبیا 
چند برگ ریحان تازه
نان ساندویچ

دستور پخت ساندویچ گوشت و آووکادو:
برای تهیه ساندویچ گوشت و آووکادو در ابتدا فیله گوسفند را برش بزنید. بسته به دلخواه شما می‌تواند ضخامت آن تغییر کند. سپس تابه مخصوص گریل کردن را روی حرارت متوسط رو به بالا گرم کنید. پس از داغ شدن تابه، بوسیله چند قطره روغن زیتون کف آن را چرب کنید. یک طرف گوشت را به مدت 4 دقیقه بپزید، سپس آن را پشت و رو کنید. این کار را تا زمانی ادامه دهید که مقدار پخت گوشت باب دل شما باشد. 
پیاز و سیر را به صورت نگینی خرد کنید و در ماهیتابه ای جدا آن را با روغن زیتون تفت دهید. در آخر آن را روی گوشت بریزید. سپس اندکی پودر پاپریکا، پودر فلفل قرمز، پودر سیر و نمک را روی آن بپاشید. این مخلوط را روی حرارت کم قرار دهید و به مدت 2 دقیقه در ماهیتابه را بگذارید تا به خوبی طعم و عطر سیر و پیاز را به خود بگیرد. 
کنسرو لوبیا را آبکشی کنید و به مدت 3 الی 4 دقیقه آن را روی حرارت متوسط قرار دهید تا بپزد. پس از پخته شدن، مجددا آن را آبکشی کنید و به وسیله قاشق آن را نیمه له کنید. به مدت 1 دقیقه داخل ماکروفر قرار دهید تا به خوبی داغ شود.
آووکادو را از وسط برش دهید و هسته‌ی آن را خارج کنید. به کمک قاشق، گوشت آووکادو را از آن جدا کنید. 
در آخر نان را از وسط برش دهید، اولین لایه آن را لوبیا بریزید. سپس پنیر پیتزا را روی آن بریزید. سپس ترکیب گوشت و سیر و پیاز را روی آن بریزید. مقداری سس مایوکادو روی آن بریزید؛ روی سس مایوکادو را با آووکادو بپوشانید. 
می‌توانید از برگ‌های ریحان برای تزئین غذا و طعم‌دار کردن آن استفاده کنید. ساندویچ گوشت و آووکادوی شما آماده است. 
ساندویچ گوشت و آووکادو را می‌توانید با سس سیر عربی، سس برگر اسپایسی و خردل باربیکیو میل کنید.